Çevirilmesini istediğiniz serileri bekliyoruz.

Çevirisini istediğiniz serileri yorum olarak yazarsanız çevirmenler serileri değerlendirip çevirisini yapabilir. Hadi bakalım çevirisi istenilen kaç seri var ...

Otome Dori 1. Bölüm

48

53.438
dmc3

Yayınladığımız bu hentai yukarıda belirtilen grup veya çevirmene aittir.

Çevirmene Teşekkür amaçlı üye olup yorum yapmayı unutmayın.

* Çevirmen başvuruları için iletişim bölümünden iletişim bilgilerinizi gönderin (Skype, Facebook, vb iletişim adresi) veya [email protected] adresine mail gönderin.

Ekleyen: @hentaizm
Hakkında:
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?

Yorum yazmak için giriş yapmış olmanız gerekiyor.

24 Yorum
  1. ugur dedi ki:

    yeni bölümünü at kıza acıdım aq 😀

  2. Destro dedi ki:

    Kıza acıdım lan :& bizim cocuk gidip hepsini sikse bari 😀

  3. OtomeDorinin Çevirisini İsteyen İlk Kişi dedi ki:

    İkinci bölümde kız kardeşide gidiyor(!) beyler izlemeyin bırakın derim

  4. HentaiSever dedi ki:

    Bu ne saçma bişeydi ya.

  5. Said dedi ki:

    Bu animeyi yapan yönetmenin ve çizen mangakanın ben varya arkadaş nasıl bir psikolojidir bu anlamış değilim ben olsam adamlarla birlekte o 2 orospuyuda öldürüp kurtulurdum en iyisi bence -_-

  6. anan dedi ki:

    niye bizi azdırmak yerine acı çektiriyorsunuz orospu çocukları ne güzel otomeyle o adam işte seviyor
    sikişsdinler lan
    onu BEKLİYORUZ OÇLAR

  7. Nosferatu-dono dedi ki:

    Bence herife yazık lan, çocuk hayal ediyor ama öbür gün hayal ettiği kızın pornosunu dvd olarak buluyor, abiiii drama gel ya

  8. Zibra dedi ki:

    psikolojim bozuldu lan kalbim acıyor sikerler

  9. DİKKAT UYARI dedi ki:

    izlemeyenler izlemesinler bence piskolojisini bozabilir insanın veya hayattan soguta bilir izlememenizi öneriyorum

  10. yeniisteyen dedi ki:

    admin biraz yeni at lan

  11. cavus dedi ki:

    Beyler 2. Bolumun inilizcesini izledim anlamadim hersey ruyaymiymis ama gercektedemi sikmisler kizi 😀

  12. Birisi dedi ki:

    Hentai yapanların anasını sikeyim yaw :S Hentai izlemeyi bu yüzden sevmiyorum. Manga da bile bu kadar ağır konular işlenmezken neden video ların anasını sikiyorsunuz anlamış değilim. İnsan bunlardan zevk almaya çalışırken intihar ve intikam duygularımızı arttırmaya mı çalışıyorsunuz. Sırf böyle konular yüzünden Toplum sağlığı ve düzeni bozuluyor. Amacınız ölüm oranını artırmaksa başardınız. İçimdeki insan seviginü öldürmeyi başardınız. Tebrik ederim.

    Admin lütfen böyle konular paylaşmasan cidden iyi olur. Psikoloji diye birşey kalmadı insanda. Eğer atmak istiyorsan da konu olarak tecavüz, dram, ağır dram felan eklersen ona göre onu izleyip izlemeyeceğimizi anlamış oluruz.

    Syg.

  13. Psikoloji dedi ki:

    Admin kaldır bunu ya veya birdaha böyle insanın ruh sağlığını bozucak şeyler koyma dünden beri ruh halim sikildi bu hentai yüzünden saçma sapan şeyler yüklemeyin lütfen.

  14. Klenix dedi ki:

    bu nasıl bi animedir mk hiç bi sikim olmamış gibi bide eve geliyo mk vay annasını satıyım bunu yapanın amına koyim